HomePortalLog inRegister

Share | 
 

 [AR]Karin

Go down 
AuthorMessage
Kakashi[HoSW]
Genin
Genin
avatar

Posts : 181
Age : 27
Location : Where VAT is 27%

PostSubject: [AR]Karin   Sun May 08, 2011 10:24 am

Name: Karin
Alias: Akatsuki Sensor
Quote: "A woman's determination can move the mightiest stones"
Role: Support


Stats:
Damage: 40-44
Range: 500
Armor: 3
Move speed: 300

Attributes:
Str: 18 +2
Agi: 23 +2.5
Int: 20 +2

Spells:
Heal Bite
By having others bite into her skin and suck out her chakra, Karin can heal other's wounds.
Target: Ally/Self

Mana cost: 70/85/100/115
Cooldown: 19/16/13/10
Range: 300
Cast time: 0.1 seconds
Type: spell
Required level: 1/3/5/7
Activation: An ally bites Karin and it recovers some HP and 50% mana of restored HP.
Level 1: Heals 70 HP
Level 2: ... 140 HP
Level 3: ... 210 HP
Level 4: ... 280 HP

Note: if Karin uses that spell on herself then she heals only HP.

Chakra Suppression
Flavor text: This ability allows the user to suppress their chakra to the point that it is completely undetectable. This makes it impossible for sensor-type shinobi to track them via chakra.
Target: Self

Mana cost: 50/80/110/140
Cooldown: 20/18/16/14
Range: N/A
Cast time: 1.0
Type: Spell
Required level: 1/3/5/7
Activation: Karin becomes invisible with 1 second fade time and gains 30 extra movement speed. If she attacks while invisible then she does some bonus damage and invisibility breaks.
Level 1: Becomes invisible for 5 seconds, does 20 bonus damage.
Level 2: ... for 6 seconds, 40 bonus damage.
Level 3: ... for 7 seconds, 60 bonus damage.
Level 4: ... for 8 seconds, 80 bonus damage.

Kagura Shingan
Flavor text: This ability allows Karin to sense enemies' location.
Target: N/A

Mana cost: 130/110/90/70
Cooldown: 30/23/16/9
Range: N/A
Cast time: 0.1
Type: Spell
Required level: 1/3/5/7
Activation: Makes all enemy heroes visible on the map (invisibles too) for 2 seconds.


Analysis
Flavor text: Karin is a pro sensor type kunoichi, she can analyze enemies and gets an advantage against them.
Targets: Enemy units

Mana cost: 0
Cooldown: 0
Range: 500/600/700
Cast time: 0.0
Type: passiv
Required level: 6/11/16
Activation: Karin analyzes her enemies. Enemies' armor is decreasing by 1.5 in every second, damage is decreasing by 6 in every second for 4/6/8 seconds in 500/600/700 area.

For example at maximum level: in 700 area after 8 seconds all enemies' armor decrease by 8*1.5=12 and damage by 8*6=48. If an enemy goes out of the area then it's armor and damage returns to the original after 2/3/4 seconds.


Last edited by Kakashi[HoSW] on Sat Oct 27, 2012 10:24 am; edited 7 times in total
Back to top Go down
mudcake
Student
Student
avatar

Posts : 108
Age : 21
Location : Australia

PostSubject: Re: [AR]Karin   Sun May 08, 2011 10:34 am

IMO, you could probably change hero be an Agi hero, she would make a good Ganker. Kagura shingan should have it's mana cost decrease with level, just the cooldown isn't really worth for leveling.

Lol I was about to say something about the ultimate, but you buffed it a bit when the page refreshed so I could post a reply xD.

And I think you should change the way the heal gives mana, you should just keep it at a flat 50% or something.

Final summation: She should be Agi lol.
Back to top Go down
Kakashi[HoSW]
Genin
Genin
avatar

Posts : 181
Age : 27
Location : Where VAT is 27%

PostSubject: Re: [AR]Karin   Sun May 08, 2011 10:46 am

mudcake wrote:
IMO, you could probably change hero be an Agi hero, she would make a good Ganker. Kagura shingan should have it's mana cost decrease with level, just the cooldown isn't really worth for leveling.

Lol I was about to say something about the ultimate, but you buffed it a bit when the page refreshed so I could post a reply xD.

And I think you should change the way the heal gives mana, you should just keep it at a flat 50% or something.

Final summation: She should be Agi lol.

I dunno u believe or not but i thought the same as u Very Happy I just waited someone to reply what he thinks.
Yeah, the heal: after posted that i thought that its a lil so much mana heal.
Ulti: u saw well, it was weaker but fast recreated.
Making her agility hero, hmm. She needs mana for 3 spells and an int hero got much more mana, therefore i made her as an int hero. If others will say that she should be agi then i do it.

PS: decreased mana heal and sensor mana cost.
Back to top Go down
mudcake
Student
Student
avatar

Posts : 108
Age : 21
Location : Australia

PostSubject: Re: [AR]Karin   Sun May 08, 2011 10:53 am

Just give her a decent int growth and she could easily be an agi hero, I reckon. Btw you haven't given her ulti a mana cost or cooldown yet xD
Back to top Go down
Kakashi[HoSW]
Genin
Genin
avatar

Posts : 181
Age : 27
Location : Where VAT is 27%

PostSubject: Re: [AR]Karin   Sun May 08, 2011 10:56 am

mudcake wrote:
Just give her a decent int growth and she could easily be an agi hero, I reckon. Btw you haven't given her ulti a mana cost or cooldown yet xD

I made it as passiv
Back to top Go down
mudcake
Student
Student
avatar

Posts : 108
Age : 21
Location : Australia

PostSubject: Re: [AR]Karin   Sun May 08, 2011 11:02 am

Kakashi[HoSW] wrote:
mudcake wrote:
Just give her a decent int growth and she could easily be an agi hero, I reckon. Btw you haven't given her ulti a mana cost or cooldown yet xD

I made it as passiv

Ah cool. See though? She dosent even need that much mana, make her Agi already. Or do you want me to stop bugging you about it? Haha
Back to top Go down
Kakashi[HoSW]
Genin
Genin
avatar

Posts : 181
Age : 27
Location : Where VAT is 27%

PostSubject: Re: [AR]Karin   Sun May 08, 2011 11:06 am

mudcake wrote:
Kakashi[HoSW] wrote:
mudcake wrote:
Just give her a decent int growth and she could easily be an agi hero, I reckon. Btw you haven't given her ulti a mana cost or cooldown yet xD

I made it as passiv

Ah cool. See though? She dosent even need that much mana, make her Agi already. Or do you want me to stop bugging you about it? Haha

Here's a gift from me to u^^ (look stats)
Back to top Go down
mudcake
Student
Student
avatar

Posts : 108
Age : 21
Location : Australia

PostSubject: Re: [AR]Karin   Sun May 08, 2011 11:08 am

Kakashi[HoSW] wrote:
mudcake wrote:
Kakashi[HoSW] wrote:
mudcake wrote:
Just give her a decent int growth and she could easily be an agi hero, I reckon. Btw you haven't given her ulti a mana cost or cooldown yet xD

I made it as passiv

Ah cool. See though? She dosent even need that much mana, make her Agi already. Or do you want me to stop bugging you about it? Haha

Here's a gift from me to u^^ (look stats)

Yaaaaay! <3 lol
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: [AR]Karin   

Back to top Go down
 
[AR]Karin
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» GhostGirl
» What are your thoughts on this new Arc "Fullbring"?
» Mei and Suzune Tsukiri (Completed)
» Karin Sørensen || Completed
» Karin's Items || WIP

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Naruto Wars Unlimited :: Suggestions :: Hero Ideas-
Jump to: